Portál pro vhodné uveřejnění používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto Portálu s tím souhlasíte. Další informace

Váš prohlížeč byl detekován jako unknown . Pro bezchybnou funkčnost tohoto Portálu je vyžadován některý z následujících prohlížečů:

Rekonstrukce asfaltového hřiště, Sazená 1

Výpis systémových zpráv

Datum uveřejnění 26.02.2018  
Datum zahájení zadávacího řízení 26.02.2018
Označení verze Aktuální  (27.02.2018 15:01:42)
Systémové číslo P18V00001342
Stav zakázka neukončena (Aktuální zadávací řízení)
Veřejné zakázky

Registrace DODAVATELE Registrovat se

Registrujte se ZDARMA v Centrální databázi dodavatelů pro informace o dalších veřejných zakázkách včetně těch, které nenajdete ve Věstníku VZ.


Informace o veřejné zakázce

Název zakázky Rekonstrukce asfaltového hřiště, Sazená 1
Druh Stavební práce
Popis ZADÁVACÍ DOKUMENTACE

pro zpracování nabídky na plnění veřejné zakázky malého rozsahu na stavební práce zadávané v souladu se zásadami zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále také jako „ZZVZ“).

I.NÁZEV VEŘEJNÉ ZAKÁZKY

Rekonstrukce asfaltového hřiště, Sazená 1

II. IDENTIFIKAČNÍ ÚDAJE ZADAVATELE

Zadavatel: Obec Sazená

Sídlo: Sazená 1, 273 24 Velvary

IČ: 00234869

DIČ: CZ00234869

Oprávněný zástupce zadavatele: Blanka Šedivá, starostka Telefon: +420 603 436 813 E-mail: ou.sazena@seznam.cz

III. ZADÁVACÍ DOKUMENTACE, PODMÍNKY PŘÍSTUPU ČI POSKYTOVÁNÍ ZADÁVACÍ DOKUMENTACE DODAVATELŮM, DODATEČNÉ INFORMACE K ZADÁVACÍ DOKUMENTACI

Zadavatel upozorňuje uchazeče na skutečnost, že zadávací dokumentace je souhrnem požadavků zadavatele nikoliv souhrnem veškerých požadavků vyplývajících z obecně platných norem, na které zadávací dokumentace odkazuje, neboť jsou obecně známé. Uchazeč se tak musí při zpracování své nabídky vždy řídit nejen požadavky obsaženými v zadávací dokumentaci, ale též ustanoveními příslušných obecně závazných právních norem, zejména ZZVZ.

Zadávací dokumentace včetně všech příloh, je k dispozici na profilu zadavatele: https://www.vhodneuverejneni.cz/ a je volně ke stažení. Na profilu zadavatele budou rovněž zveřejňovány veškeré další informace a údaje vztahující se přímo k předmětné veřejné zakázce včetně oznámení o výběru dodavatele. V takovém případě se považují veškeré listiny za doručené okamžikem zveřejnění na profilu zadavatele.

Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace k zadávacím podmínkám, a to u kontaktní osoby zadavatele (Blanka Šedivá, tel. 603 436 813). Písemná žádost musí být doručena zadavateli nejpozději 3 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. V dotazu musí být specifikována osoba tazatele s uvedením obchodní firmy, sídla a IČ u právnické osoby, resp. obchodní firmy nebo jména, příjmení, IČ a místa podnikání u fyzické osoby. Dodatečné informace k zadávacím podmínkám, včetně přesného znění požadavku, zadavatel zveřejní na profilu zadavatele. Žádost o dodatečné informace k zadávacím podmínkám musí být písemná a musí být poštou na adresu obec Sazená, Sazená 1, 273 24 Velvary nebo elektronickou poštou na e-mail ou.sazena@seznam.cz. Zadavatel může poskytnout dodavatelům dodatečné informace k zadávacím podmínkám bez předchozí žádosti.

IV. PŘEDMĚT VEŘEJNÉ ZAKÁZKY

Rekonstrukce asfaltového hřiště

Druh veřejné zakázky: Stavební práce

Předmětem veřejné zakázky je: rekonstrukce asfaltového hřiště o rozměrech 17x 26,5 metrů a jeho prodloužení o 3,5 metrů. Celková plocha povrchu hřiště je 510 m2 (17x30m)

Odstranění zeminy do hloubky 30 cm, plocha 60m2 odvoz a uložení na skládku.

Na ploše 60 m2 zřízení podkladních vrstev ze štěrkodrti se zhutněním.

Po obvodu hřiště zabudovat sadové obrubníky – tj vykopání rýhy pro obrubníky, zaštěrkování, instalace sadových obrubníků od betonového lóže s opěrou. Celková délka obrubníků 94 metrů.

Vyrovnávka celé plochy hřiště asfaltovým recyklátem na ploše 510 m2

Strojní pokládka asfaltobetonu ACO8 tloušťka 50 mm na ploše 510 m2

Nátěr asfaltové plochy vhodnou barvou, která bude ohraničovat míčové sporty- tj vymezit barvou hřiště na nohejbal a na tenis

Vytěžené materiály budou tříděny a dále s nimi nakládáno v souladu se zákonem o odpadech.

Uchazeč musí při realizaci zakázky respektovat veškeré závazné a platné české technické normy a platné bezpečnostní předpisy. Na provedené stavební práce bude poskytnuta záruka v plném rozsahu a délce 60 měsíců od předání a převzetí staveniště.

V. PŘEDPOKLÁDANÁ HODNOTA VEŘEJNÉ ZAKÁZKY A ZPŮSOB FINANCOVÁNÍ

Předpokládaná hodnota celkem (v Kč bez DPH): 400 000,- Kč Zakázka je financována z rozpočtu obce Sazená.

VI. DOBA A MÍSTO PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY

Předmět veřejné zakázky bude realizován nejpozději do 30.8. 2018, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak. Místem plnění předmětu veřejné zakázky je Sazená 1, PSČ 273 24.

VII. PROHLÍDKA MÍSTA PLNĚNÍ

Prohlídka místa plnění se uskuteční 12.3.2018 v 15:00 hod., sraz v Sazené 1, 273 24. Prohlídku v jiném termínu je možno domluvit na tel. č. 603 436 813 starostka obce.

VIII. PODMÍNKY A POŽADAVKY NA ZPRACOVÁNÍ NABÍDKY

Každá podaná nabídka uchazeče musí mít níže stanovenou strukturu. Nabídka uchazeče musí obsahovat návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče a musí být zpracována v českém jazyce. Nabídku podá uchazeč písemně v 1 tištěném originále a na CD. Nabídka, včetně veškerých dokumentů, bude zpracována v českém jazyce. Veškeré doklady či prohlášení, u nichž je vyžadován podpis uchazeče, musejí být podepsány osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče; v případě podpisu jinou osobou musí být originál jejího zmocnění předložen v nabídce.

Doporučujeme uchazeči, aby byla nabídka kvalitním způsobem vytištěna tak, aby byla dobře čitelná. Současně požadujeme, aby byla nabídka svázána či jinak zabezpečena proti manipulaci s jednotlivými listy včetně příloh (provázaná šňůrkou s přelepením volných konců a opatřené na přelepu razítkem a podpisem osoby oprávněné jednat jménem či za uchazeče). Dále doporučujeme, aby nabídka neobsahovala překlepy, škrty, opravy a přepisy, které by zadavatele mohly uvést v omyl. Všechny listy nabídky vč. příloh by měly být řádně očíslovány průběžnou vzestupnou číselnou řadou. Originál bude uložen v uzavřené a zapečetěné obálce označené nápisem Rekonstrukce asfaltového hřiště, Sazená 1- NABÍDKA – NEOTVÍRAT a názvem uchazeče, jeho adresou a IČ. Uchazeč použije pořadí dokumentů specifikované v následujících bodech těchto pokynů pro zpracování nabídky: 1. Krycí list nabídky. · pro sestavení krycího listu nabídky uchazeč závazně použije přílohu č. 1 této zadávací dokumentace 2. Druhý list nabídky. · obsah nabídky s uvedením názvů kapitol, stran (popř. listů), počet příloh a údaj o celkovém počtu stran (popř. listů) předložené nabídky 3. Návrh smlouvy. 2 · podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče · vzorová smlouva tvoří přílohu č. 4 této zadávací dokumentace · uchazeč předloží návrh smlouvy dle pokynů a podmínek zadavatele uvedených v bodě VIII. této zadávací dokumentace, včetně jejích příloh, tj.: - č. 1: Položkový rozpočet - č. 2: Harmonogram prací 4. Identifikace poddodavatelů. · u nabídek předpokládajících splnění veřejné zakázky s pomocí jiných osob (poddodavatelů) nebo čestné prohlášení, že uchazeč nemá v úmyslu zadat zakázku ani její část poddodavateli. · viz bod XI. této zadávací dokumentace · vzor seznamu a čestného prohlášení tvoří přílohu č. 6 této zadávací dokumentace 5. Doklady prokazující splnění kvalifikace dle bodu X. této zadávací dokumentace. 6. Seznam statutárních orgánů nebo členů statutárních orgánů, kteří v posledních třech letech od konce lhůty pro podání nabídek byli v pracovněprávním, funkčním či podobném poměru u zadavatele nebo čestné prohlášení, že dodavatel takový seznam nemůže sestavit, jelikož nemá žádné statutární orgány nebo členy statutárních orgánů, kteří by v posledních 3 letech od konce lhůty pro podání nabídek byli v pracovněprávním, funkčním či obdobném poměru u zadavatele. · vzor čestného prohlášení tvoří přílohu č. 7 této zadávací dokumentace 7. Má-li dodavatel formu akciové společnosti, seznam vlastníků akcií, jejichž souhrnná jmenovitá hodnota přesahuje 10 % základního kapitálu, vyhotovený ve lhůtě pro podání nabídek. · vzor čestného prohlášení tvoří přílohu č. 7 této zadávací dokumentace 8. Čestné prohlášení uchazeče, že neuzavřel a neuzavře zakázanou dohodu dle zákona č. 143/2001 Sb., o ochraně hospodářské soutěže a o změně některých zákonů, v platném znění, v souvislosti se zadávanou veřejnou zakázkou. · vzor čestného prohlášení tvoří přílohu č. 7 této zadávací dokumentace 9. Ostatní, přílohy · dle potřeby uchazeče. Nedržení se doporučení k formálnímu obsahu nabídky nemá žádný vliv na její hodnocení. V tomto směru bude nabídka posuzována striktně podle zákona. Tyto požadavky, resp. doporučení jsou však projevem přístupu uchazeče k dané věci.

IX. POŽADAVKY NA ZPŮSOB ZPRACOVÁNÍ NABÍDKOVÉ CENY

Uchazeč v české měně uvede nabídkovou cenu jako nejvýše přípustnou za celý předmět veřejné zakázky stanovený v bodu V. této zadávací dokumentace. Celkovou nabídkovou cenu v členění: Celková nabídková cena bez DPH, Celkové DPH, Celková nabídková cena vč. DPH uvede uchazeč v krycím listě nabídky a v návrhu smlouvy. Pro sestavení krycího listu nabídky uchazeč závazně použije přílohu č. 1 této zadávací dokumentace. Použití vzoru smlouvy je uvedeno v bodu XII. této zadávací dokumentace. Celková cena uvedená v nabídce bude považována za definitivní a nepřekročitelnou. V případě uzavření smlouvy bude nabídková cena stanovena jako cena nejvýše přípustná po celou dobu realizace veřejné zakázky. Zadavatel ve vztahu k požadovanému plnění předmětu veřejné zakázky

uvedenému v podmínkách zadávacího řízení nepřipouští překročení nabídkové ceny. Jakékoliv více náklady oproti předložené nabídkové ceně jsou nepřípustné. Nabídková cena může být měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. Z jakýchkoliv jiných důvodů nesmí být nabídková cena měněna.

X. POŽADAVKY NA PROKÁZÁNÍ KVALIFIKACE

Splněním kvalifikace uchazeče zadavatel rozumí prokázání kvalifikačních předpokladů stanovených zadavatelem v této zadávací dokumentaci. 1. Požadavky na kvalifikaci dodavatele Kvalifikovaným pro plnění veřejné zakázky je dodavatel, který: A. splní základní způsobilost analogicky podle § 74 ZZVZ, B. splní profesní způsobilost analogicky podle § 77 ZZVZ v úrovni požadované zadavatelem, C. předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku, a 3 D. splní technickou kvalifikaci analogicky podle § 79 ZZVZ v úrovni požadované zadavatelem. 2. Požadavky na způsob prokázání kvalifikace v rámci nabídky Dodavatel je povinen prokázat splnění kvalifikace ve lhůtě pro podání nabídek. Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů ke dni podání nabídky. Doklady předkládané v nabídce v prosté kopii je zadavatel oprávněn po dodavateli požadovat v originále před podpisem smlouvy. Dodavatel, který nesplní kvalifikaci v požadovaném rozsahu, bude vyloučen z účasti v zadávacím řízení. A. Základní způsobilost Dodavatel prokáže splnění základní způsobilosti čestným prohlášením, potvrzeným osobou oprávněnou za dodavatele jednat. Vzor čestného prohlášení je součástí přílohy č. 5 této zadávací dokumentace. B. Profesní způsobilost Splnění profesní způsobilosti prokáže dodavatel, který předloží: 1) prostou kopii výpisu z obchodního rejstříku, či výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, 2) prostou kopii dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména dokladu prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. C. Čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku Dodavatel předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Čestné prohlášení musí být podepsané osobou za dodavatele oprávněnou jednat. Vzor čestného prohlášení je součástí přílohy č. 5 této zadávací dokumentace. D. Technické kvalifikační předpoklady Dodavatel prokáže splnění základních kvalifikačních předpokladů v minimální úrovni požadované zadavatelem. 1) Řádné plnění významných obdobných zakázek: Ø Rozsah požadovaných informací a dokladů: Dodavatel předloží seznam dodávek obdobného charakteru provedených dodavatelem v posledních 3 letech. Seznam musí být podepsaný osobou za dodavatele oprávněnou jednat. Vzor seznamu dodávek je součástí přílohy č. 5 této zadávací dokumentace. Zadavatel si vyhrazuje právo před podpisem smlouvy požadovat po dodavateli předložení osvědčení objednatelů o řádném plnění dodávek uvedených na výše jmenovaném seznamu. Osvědčení musí zahrnovat cenu, dobu a místo provedení dodávky, hlavní charakteristiku dodávky a údaj o tom, zda byla provedena řádně a odborně. Ø Vymezení minimální úrovně odpovídající druhu, rozsahu složitosti předmětu plnění veřejné zakázky: Zadavatel stanovuje požadavek na řádné plnění významných obdobných zakázek v rozsahu předmětu této veřejné zakázky v posledních 3 letech, zahrnující min. 3 realizované zakázky obdobného charakteru (rekonstrukce asfaltových ploch), přičemž u každé z nich činila hodnota provedených stavebních prací min. 400 000 Kč bez DPH. 3. Požadavky na další způsob prokázání kvalifikace v rámci nabídky 1) Doklady požadované v případě prokazování kvalifikace prostřednictvím poddodavatele Pokud dodavatel prokazuje splnění určité části kvalifikace požadované veřejným zadavatelem - technické kvalifikační předpoklady - v chybějícím rozsahu prostřednictvím poddodavatele, doloží rovněž doklady: a. čestné prohlášení poddodavatele o splnění základních kvalifikačních předpokladů,

b. výpis z obchodního rejstříku poddodavatele, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné evidence, pokud je v ní zapsán, c. smlouvu uzavřenou s poddodavatelem, z níž vyplývá závazek poddodavatele k poskytnutí plnění určeného k plnění zakázky dodavatelem či k poskytnutí věcí či práv, s nimiž bude 4 dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění veřejné zakázky, a to alespoň v rozsahu, v jakém poddodavatel prokázal splnění kvalifikace. Pozn.: Vymezení části plnění předmětu veřejné zakázky, která nesmí být plněna poddodavatelem, je uvedena v bodě XI. této zadávací dokumentace. 2) Doklady požadované v případě prokazování kvalifikace výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů Uchazeč je oprávněn prokázat základní a profesní kvalifikační předpoklady namísto dokladů uvedených výše předložením výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů. 3) Doklady požadované v případě prokazování kvalifikace certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů Uchazeč je oprávněn prokázat kvalifikaci dle namísto dokladů uvedených výše předložením platného certifikátu vydaného akreditovanou osobou v rámci systému certifikovaných dodavatelů, a to v rozsahu údajů v něm uvedených.

XI. POŽADAVEK ZADAVATELE NA IDENTIFIKACI PODDODAVATELŮ

Uchazeč může prokázat splnění určité části kvalifikace a plnit předmět této veřejné zakázky za pomoci poddodavatelů. Uchazeč ve své nabídce uvede, zda má v úmyslu zadat určitou část veřejné zakázky jiným osobám. V nabídce uchazeč uvede seznam všech poddodavatelů, identifikační údaje každého poddodavatele a dále uvede, jakou věcně vymezenou část veřejné zakázky bude konkrétní poddodavatel realizovat. Vzor seznamu je přílohou č. 6, strana 1, této zadávací dokumentace. Pokud uchazeč nemá v úmyslu zadat určitou část veřejné zakázky jiným osobám, učiní o této skutečnosti v nabídce čestné prohlášení. Vzor seznamu je přílohou č. 6, strana 2, této zadávací dokumentace. Požadavek zadavatele dle tohoto bodu ZD má právní souvislost s bodem X. této zadávací dokumentace. Pokud uchazeč bude prostřednictvím poddodavatele prokazovat kvalifikaci a bude se podílet na plnění veřejné zakázky, zahrne uchazeč tohoto poddodavatele rovněž do seznamu poddodavatelů (viz výše) a současně uvede konkrétní část kvalifikace, která je prostřednictvím tohoto poddodavatele prokazována.

XII. OBCHODNÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

Závazný návrh smlouvy o dílo viz příloha č. 4 (obchodní podmínky vymezené závazným návrhem smlouvy o dílo, který je doplněn účastníkem ve všech bodech a podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Účastníkem předložený návrh smlouvy se od závazného vzoru, který je přílohou výzvy, nesmí lišit v neprospěch zadavatele, když zadavatel si vyhrazuje právo posoudit, zda konkrétní změny jsou provedeny v jeho prospěch či nikoliv).

XIII. LHŮTA A MÍSTO PRO PODÁNÍ NABÍDEK

Lhůta pro podání nabídek končí dne 2.4.2018 v 16:00 hodin. Adresa pro podání nabídky: obec Sazená, Sazená 1, 273 24 Velvary. Nabídku může zájemce doručit po celou dobu lhůty pro podání nabídky vždy v pracovních dnech na podatelnu v jejích úředních hodinách. V poslední den lhůty budou nabídky přijímány do 11:00 hodin. Nabídka bude doručena v uzavřené obálce označené nápisem "Rekonstrukce asfaltového hřiště, Sazená 1 - NABÍDKA – NEOTVÍRAT" a názvem uchazeče, jeho adresou a IČ. Při doručení poštou je rozhodující datum a hodina doručení nabídky na adresu zadavatele. Včasné doručení je rizikem uchazeče. Opožděně doručenou nebo podanou nabídku

zadavatel neotevře a bezodkladně vyrozumí uchazeče o tom, že jeho nabídka byla podána po uplynutí lhůty pro podání nabídek.

XIV. TERMÍN A MÍSTO PRO OTEVÍRÁNÍ OBÁLEK Datum a hodina: 2.04.2018 od 16:30 hod. Místo: budova OÚ, Sazená 1, 273 24 Velvary

XV. ZPŮSOB HODNOCENÍ NABÍDEK

Veřejná zakázka bude zadána na základě základního hodnotícího kritéria nejnižší nabídková cena.

XVI. ZADÁVACÍ LHŮTA

Zadávací lhůta, po kterou jsou uchazeči vázáni svou nabídkou, je 3 měsíce ode dne skončení lhůty pro podání nabídek.

XVII. ZÁVĚREČNÉ POKYNY, DOPORUČENÍ A UPOZORNĚNÍ ZADAVATELE

Nejedná se o zadávací řízení dle ZZVZ. Pokud se v textu zadání zakázky vyskytne odkaz na ZZVZ nebo jsou použity zákonné pojmy, jde jen o podpůrný krok a zadavatel se bude citovanými ustanoveními ZZVZ nebo pojmy řídit přiměřeně. 2. Zadavatel si vyhrazuje právo veřejnou zakázku změnit, doplnit nebo upřesnit soutěžní podmínky, zakázku města zrušit a právo neuzavřít smlouvu se žádným uchazečem. 3. Zadavatel si vyhrazuje právo měnit, upřesnit či doplnit zadávací podmínky s adekvátním prodloužením lhůt pro podání nabídek. 4. Uchazeč je povinen výslovně ve své nabídce označit (vyjmenovat) ty části nabídky, které považuje za předmět obchodního tajemství. 5. Uchazeč je seznámen s tím, že účastí v zadávacím řízení mu nevzniká právo na jakoukoliv úhradu výdajů spojených s účastí v tomto řízení. 6. Vybraný uchazeč je povinen poskytnou součinnost nezbytnou pro uzavření smlouvy o dílo tak, aby k jejímu uzavření ve znění návrhu obsaženém v příloze č. 4 mohlo dojít do 5 pracovních dnů ode dne, kdy byl o výběru své nabídky uchazeč vyrozuměn. Za den vyrozumění se považuje den zveřejnění na profilu zadavatele, kdy takovéto oznámení bylo dodáno do jeho datové schránky nebo den uložení písemnosti u příslušné pobočky České pošty, a. s. Při nedodržení povinnosti k součinnosti při uzavření smlouvy osloví zadavatel v pořadí dalšího uchazeče. 7. Jakékoliv rozpory a neshody ohledně vzájemných vztahů, práv, povinností a nároků vyplývajících z této zadávací dokumentace a smlouvy se účastníci budou snažit řešit smírně dvoustrannými jednáními. V případě, že tato jednání nepovedou ke smírnému vyřešení rozporů a neshod, budou řešeny soudem, který je místně příslušný sídlu zadavatele. 8. Uchazeč podáním své nabídky v tomto zadávacím řízení souhlasí se zveřejněním smlouvy na profilu zadavatele.

XVIII. PŘÍLOHY

říloha č. 1: Krycí list nabídky Příloha č. 2: Slepý rozpočet Příloha č. 3: Smlouva o dílo Příloha č. 4: Čestné prohlášení dodavatele o prokázání splnění kvalifikačních předpokladů Příloha č. 5: Identifikace poddodavatelů
Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH 400 000,00 Kč
Režim
Druh ZŘ Veřejná zakázka malého rozsahu
Hodnocení nabídek s využitím elektronické aukce Ne
Odpovědné zadávání Ne
Výsledek Uzavření jednorázové smlouvy
Hlavní místo plnění Středočeský kraj
Předmět CPV
  • Stavební práce
Datum ukončení příjmu nabídek 02.04.2018 16:00:00
URL detailu veřejné zakázky neuvedeno
Jedná se o veřejnou zakázku dělenou na části Ne
Jedná se o rámcovou dohodu Ne
Jedná se o zavedení DNS Ne
Dotovaná zakázka neuvedeno

Informace o zadavateli

Název Obec Sazená
IČO 00234869
Adresa
Sazená 1
27324 Sazená
Identifikátor profilu zadavatele ve VVZ 348664

Nahoru