Výpis systémových zpráv
Datum uveřejnění | 17.09.2014 | |
---|---|---|
Datum zahájení zadávacího řízení | 15.09.2014 | |
Označení verze | Aktuální (23.02.2015 11:06:25) | |
Systémové číslo | P14V00006266 | |
Stav | zakázka byla zadána (Plnění smlouvy) |
Informace o veřejné zakázce
Název zakázky | Zvýšení bezpečnosti na železničních přejezdech v úseku Rakovník - Blatno u Jesenice |
---|---|
Druh | Stavební práce |
Popis | Předmětem veřejné zakázky je projekt a realizace stavby „Zvýšení bezpečnosti na železničních přejezdech v úseku Rakovník – Blatno u Jesenice “, charakter stavby – Zvýšení bezpečnosti na železničních přejezdech. Soubor přejezdů se skládá ze čtyř dílčích staveb: • „Výstavba PZS Rakovník – Blatno u Jesenice v km 1,712“ • „Výstavba PZS Rakovník – Blatno u Jesenice v km 3,698 a 5,509“ • „Výstavba PZS Rakovník – Blatno u Jesenice v km 6,441 a 7,969“ • „Výstavba PZS Rakovník – Blatno u Jesenice v km 23,988“ Předmětem plnění veřejné zakázky jsou stavební práce podle § 9 odst. 1 písm. b) ZVZ, jejichž součástí je projektová a inženýrská činnost. Projektem stavby se ve smyslu přílohy č. 5 vyhlášky č. 146/2008 Sb., ve znění pozdějších předpisů, rozumí projektová dokumentace pro stavby drah a na dráze v jednom stupni zahrnující projektovou dokumentaci pro stavební povolení nebo k oznámení ve zkráceném řízení a projektovou dokumentaci pro provádění stavby. Projekt bude důsledně respektovat schválenou přípravnou dokumentaci, včetně schválených investičních nákladů. Součástí projekčních prací jsou veškeré činnosti a doklady zajišťující komplexní veřejnoprávní projednání, projednání s vlastníky dotčených nemovitostí a zajištění všech potřebných podkladů a certifikátů nutných k vydání stavebního povolení, a to na základě plné moci objednatele. Součástí činnosti zhotovitele je i výkon autorského dozoru, kterým zhotovitel zajistí soulad provádění stavby s ověřenou a projednanou projektovou dokumentací ve smyslu zákona č. 183/2006 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů. Projekt stavby bude detailně rozpracovávat soubor staveb do technických, ekonomických a architektonických podrobností, hmotové, materiálové, stavebnětechnické, technologické, dispoziční a provozní vlastnosti a jakost, dále bude zohledňovat vliv stavby na životní prostředí a umožní vyhotovení soupisu prací s výkazem výměr a podrobný položkový rozpočet jednotlivých SO a PS a souhrnný rozpočet jako podklad pro schválení projektu stavby ve stupni dokumentace pro stavební povolení. Předmětem veřejné zakázky je projekt a realizace stavby „Zvýšení bezpečnosti na železničních přejezdech v úseku Rakovník – Blatno u Jesenice“, charakter stavby – Zvýšení bezpečnosti na železničních přejezdech. Místo stavby - Trať č. 161 Rakovník – Horní Slavkov–Kounice dle JŘ (TTP: 522B; DNÚ: REG0047 Rakovník – Bečov nad Teplou), Traťový úsek Rakovník – Blatno u Jesenice. Krajová příslušnost - Středočeský kraj. Katastrální území - Rakovník, Senomaty, Šanov, Krty Stavba řeší vybavení železničních přejezdů v km 1,712; 3,698; 5,509; 6,441; 7,969 a 23,988 novým přejezdovým zabezpečovacím zařízením 3. kategorie – jde o křížení dráhy s komunikacemi různého charakteru (místní a účelovou komunikací, silnicí III. třídy). Jde o nahrazení stávajících křížů a stopek novým PZS 3. kategorie. Informace o činnosti PZS bude předávána přímo strojvedoucímu vlaku prostřednictvím přejezdníků, jen u přejezdu v km 1,712 budou indikace staženy do DK ŽST Rakovník. Přejezd v km 1,712 bude vybaven přejezdovým zařízením světelným typu PZS 3SBI. Ovládání přejezdu bude automatické jízdou vlaku pomocí počítače náprav se směrovým účinkem. Přejezd bude osazen čtyřmi jednoduchými výstražníky v plastovém provedení s pozitivní signalizací. Indikace o stavu a ovládání PZS budou přenášeny po novém traťovém kabelu do dopravní kanceláře ŽST Rakovník. Technologie PZS bude umístěna v novém reléovém domku v blízkosti přejezdu. V RD bude zřízena i měřící diagnostika a záznamové zařízení. Na RD bude zřízen venkovní telefonní objekt, který bude zapojen do traťového okruhu a skříňka místního ovládání. Součástí PZS bude i přiložení kabelu 5XN0,8, který nahradí stávající nevyhovující sdělovací kabelové vedení v celém úseku stavby. Pro navázání PZS dojde k úpravě SSZ ŽST Rakovník. Budou upraveny prostředky pro zjišťování volnosti trati, vybudováno nové odjezdové návěstidlo ve směru na Blatno u Jesenice, vjezdové návěstidlo od Blatna u Jesenice bude umístěno do nové polohy a pro úvraťové jízdy ze ŽST Rakovník na zastávku Rakovník západ budou zřízena nová cestová návěstidla. Přejezd v km 3,698 bude vybaven přejezdovým zařízením světelným typu PZS 3SBL. Ovládání přejezdu bude automatické jízdou vlaku pomocí počítače náprav se směrovým účinkem. Přejezd bude osazen dvěma dvojitými výstražníky v plastovém provedení s pozitivní signalizací. Informace o činnosti PZS bude předávána přímo strojvedoucímu vlaku prostřednictvím přejezdníků. Technologie PZS bude umístěna v novém reléovém domku v blízkosti přejezdu. V RD bude zřízena i měřící diagnostika a záznamové zařízení. Na RD bude zřízen venkovní telefonní objekt, který bude zapojen do traťového okruhu a skříňka místního ovládání. Součástí PZS bude i přiložení kabelu 5XN0,8, který nahradí stávající nevyhovující sdělovací kabelové vedení v celém úseku stavby. Přejezd v km 5,509 bude vybaven přejezdovým zařízením světelným typu PZS 3SBL. Ovládání přejezdu bude automatické jízdou vlaku pomocí počítače náprav se směrovým účinkem. Přejezd bude osazen dvěma dvojitými výstražníky v plastovém provedení s pozitivní signalizací. Informace o činnosti PZS bude předávána přímo strojvedoucímu vlaku prostřednictvím přejezdníků. Technologie PZS bude umístěna v novém reléovém domku v blízkosti přejezdu. V RD bude zřízena i měřící diagnostika a záznamové zařízení. Na RD bude zřízen venkovní telefonní objekt, který bude zapojen do traťového okruhu a skříňka místního ovládání. Součástí PZS bude i přiložení kabelu 5 XN 0,8, který nahradí stávající nevyhovující sdělovací kabelové vedení v celém úseku stavby. Přejezd v km 6,441 bude vybaven přejezdovým zařízením světelným typu PZS 3SBL. Ovládání přejezdu bude automatické jízdou vlaku pomocí počítače náprav se směrovým účinkem. Při jízdě z dopravy Senomaty bude přejezd ovládán pomocí dálkového ovladače. Přejezd bude osazen dvěma jednoduchými výstražníky v plastovém provedení s pozitivní signalizací. Informace o činnosti PZS bude předávána přímo strojvedoucímu vlaku prostřednictvím přejezdníků. Technologie PZS bude umístěna v novém reléovém domku v blízkosti přejezdu. V RD bude zřízena i měřící diagnostika a záznamové zařízení. Na RD bude zřízen venkovní telefonní objekt, který bude zapojen do traťového okruhu a skříňka místního ovládání. Součástí PZS bude i přiložení kabelu 5 XN 0,8, který nahradí stávající nevyhovující sdělovací kabelové vedení v celém úseku stavby. Technologická část na stávajícím přejezdu v km 6,379 bude nahrazena novou logikou pro oba přejezdy, která bude umístěna v RD u přejezdu v km 6,441. Tzn., že jedna logika bude ovládat všechny výstražníky na obou přejezdech. Na přejezdu v km 6,379 budou osazeny nové výstražníky, tak aby pokryly veškeré přístupové komunikace k přejezdu. Přejezd v km 7,969 bude vybaven přejezdovým zařízením světelným typu PZS 3SBL. Ovládání přejezdu bude automatické jízdou vlaku pomocí počítače náprav se směrovým účinkem. Při jízdě z dopravy Senomaty bude přejezd ovládán pomocí dálkového ovladače. Přejezd bude osazen dvěma jednoduchými výstražníky v plastovém provedení s pozitivní signalizací. Informace o činnosti PZS bude předávána přímo strojvedoucímu vlaku prostřednictvím přejezdníků. Technologie PZS bude umístěna v novém reléovém domku v blízkosti přejezdu. V RD bude zřízena i měřící diagnostika a záznamové zařízení. Na RD bude zřízen venkovní telefonní objekt, který bude zapojen do traťového okruhu a skříňka místního ovládání. Součástí PZS bude i přiložení kabelu 5 XN 0,8, který nahradí stávající nevyhovující sdělovací kabelové vedení v celém úseku stavby. Přejezd v km 23,988 bude vybaven přejezdovým zařízením světelným typu PZS 3SBL. Ovládání přejezdu bude automatické jízdou vlaku pomocí počítače náprav se směrovým účinkem. Přejezd bude osazen dvěma dvojitými výstražníky v plastovém provedení s pozitivní signalizací. Informace o činnosti PZS bude předávána přímo strojvedoucímu vlaku prostřednictvím přejezdníků. Technologie PZS bude umístěna v novém reléovém domku v blízkosti přejezdu. V RD bude zřízena i měřící diagnostika a záznamové zařízení. Na RD bude zřízen venkovní telefonní objekt, který bude zapojen do traťového okruhu a skříňka místního ovládání. Napájení přejezdů bude provedeno samostatnými 3- fázovými přípojkami NN z distribuční sítě. Zhotovitel v rámci zpracování projektu stavby zajistí zpracování podkladů pro realizaci stavby v potřebném množství a podobě (projekt stavby ve schválené podobě, soupisy prací). Zhotovitel stavby zajistí zpracování žádostí o potřebná stavební povolení a zajistí vydání stavebního povolení, nebo oznámení ve zkráceném řízení. Zhotovitel zpracuje potřebné podklady a zajistí posouzení a prohlášení o shodě notifikovanou osobou (subsystém energie, infrastruktury a traťového řízení a zabezpečení) dle dopisu MD ČR č. j. 15 /2012-130-INF/1 ze dne 22.10.2012 a jeho přílohy č.1. Bližší specifikace předmětu plnění veřejné zakázky je upravena v dalších částech zadávací dokumentace. |
Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH | 54 809 000,00 Kč |
Režim | |
Druh ZŘ | Otevřené řízení |
Hodnocení nabídek s využitím elektronické aukce | Ne |
Odpovědné zadávání | Ne |
Výsledek | Uzavření jednorázové smlouvy |
Evidenční číslo VZ ve Věstníku | VZ 497111 |
Hlavní místo plnění | ČESKÁ REPUBLIKA |
Předmět CPV |
|
Datum ukončení příjmu nabídek | 25.11.2014 09:00:00 |
URL detailu veřejné zakázky | neuvedeno |
Jedná se o veřejnou zakázku dělenou na části | Ne |
Jedná se o rámcovou dohodu | Ne |
Jedná se o zavedení DNS | Ne |
Dotovaná zakázka | neuvedeno |
Informace o zadavateli
Název | Správa železniční dopravní cesty, státní organizace |
---|---|
IČO | 70994234 |
Adresa |
Dlážděná 1003
11000 Praha 1, Nové Město
|
Identifikátor profilu zadavatele ve VVZ | 60053451 |