Portál pro vhodné uveřejnění používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto Portálu s tím souhlasíte. Další informace

Váš prohlížeč byl detekován jako unknown . Pro bezchybnou funkčnost tohoto Portálu je vyžadován některý z následujících prohlížečů:

DODÁVKA SPOTŘEBNÍHO MATERIÁLU KANCELÁŘSKÝCH POTŘEB PRO MĚSTO VSETÍN ROK 2019

Výpis systémových zpráv

Datum uveřejnění 12.04.2019  
Datum zahájení zadávacího řízení 12.04.2019
Označení verze Aktuální  (06.02.2020 09:49:41)
Systémové číslo P19V00002911
Stav ukončeno plnění smlouvy na základě veřejné zakázky (Ukončeno plnění)
Veřejné zakázky

Registrace DODAVATELE Registrovat se

Registrujte se ZDARMA v Centrální databázi dodavatelů pro informace o dalších veřejných zakázkách včetně těch, které nenajdete ve Věstníku VZ.


Informace o veřejné zakázce

Název zakázky DODÁVKA SPOTŘEBNÍHO MATERIÁLU KANCELÁŘSKÝCH POTŘEB PRO MĚSTO VSETÍN ROK 2019
Druh Dodávky
Popis Předmětem veřejné zakázky je realizace dodávek pro město Vsetín rok 2019/2020, postupně v období jednoho roku ode dne uzavření rámcové kupní smlouvy.
Podrobná specifikace jednotlivých položek tohoto materiálu je uvedena v příloze č. 1 této výzvy s názvem Cenová kalkulace.
Dodavatel bude předmětný materiál dodávat zadavateli na základě Rámcové kupní smlouvy, a to po dobu jednoho roku ode dne uzavření této smlouvy s tím, že zadavatel bude vždy v příslušném kalendářním měsíci objednávat dle aktuální potřeby příslušné položky tohoto materiálu na základě písemné objednávky.
Zadavatel v souladu s § 38 stanoví, že se tohoto zadávacího řízení může účastnit pouze dodavatel zaměstnávající na chráněných pracovních místech dle zákona o zaměstnanosti alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců.
Skutečnost, že v rámci dodavatele je na chráněných pracovních místech zaměstnáno alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu zaměstnanců podle odstavce 4, musí být uvedena v nabídce společně s potvrzením Úřadu práce České republiky; rozhodným je průměrný přepočtený počet zaměstnanců za kalendářní čtvrtletí předcházející zahájení zadávacího řízení., tj. I. čtvrtletí 2019.
Splnění podmínek podle odstavce 4 není možné prokázat prostřednictvím jiných osob. Při společné účasti v zadávacím řízení prokazuje splnění podmínek podle odstavce 4 každý účastník zadávacího řízení samostatně.
Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH 700 000,00 Kč
Režim
Druh ZŘ Veřejná zakázka malého rozsahu
Hodnocení nabídek s využitím elektronické aukce Ne
Odpovědné zadávání Ne
Výsledek Uzavření jednorázové smlouvy
Hlavní místo plnění Zlínský kraj
Předmět CPV
  • Kancelářské potřeby
Datum ukončení příjmu nabídek 07.05.2019 10:00:00
URL detailu veřejné zakázky neuvedeno
Smlouva DODÁVKA SPOTŘEBNÍHO MATERIÁLU KANCELÁŘSKÝCH POTŘEB PRO MĚSTO VSETÍN ROK 2019
Jedná se o veřejnou zakázku dělenou na části Ne
Jedná se o rámcovou dohodu Ne
Jedná se o zavedení DNS Ne
Dotovaná zakázka neuvedeno

Informace o zadavateli

Název Město Vsetín
IČO 00304450
Adresa
Svárov 1080
75524 Vsetín
Identifikátor profilu zadavatele ve VVZ 60056921

Nahoru