Portál pro vhodné uveřejnění používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto Portálu s tím souhlasíte. Další informace

Váš prohlížeč byl detekován jako unknown . Pro bezchybnou funkčnost tohoto Portálu je vyžadován některý z následujících prohlížečů:

Dynamický nákupní systém na dodávky kancelářských potřeb 2018 -2020

Výpis systémových zpráv

Datum uveřejnění 28.05.2018  
Datum zahájení zadávacího řízení 28.05.2018
Označení verze Aktuální  (02.07.2018 15:58:52)
Systémové číslo P18V00004216
Stav zakázka byla zadána (Plnění smlouvy)
Veřejné zakázky

Registrace DODAVATELE Registrovat se

Registrujte se ZDARMA v Centrální databázi dodavatelů pro informace o dalších veřejných zakázkách včetně těch, které nenajdete ve Věstníku VZ.


Informace o veřejné zakázce

Název zakázky Dynamický nákupní systém na dodávky kancelářských potřeb 2018 -2020
Druh Dodávky
Popis DNS pro zadávání veřejných zakázek na dodávky kancelářských potřeb.
Zadavatel předpokládá zadávání veřejných zakázek v dynamickém nákupním systému v předem neurčených nepravidelných intervalech odvislých zejména od provozních potřeb jednotlivých součástí zadavatele. Rovněž objemy jednotlivých veřejných zakázek zadávaných v dynamickém nákupním systému zadavatel předpokládá od jednotek až po desítky jednotek v konkrétní veřejné zakázce.
Předmět plnění veřejné zakázky bude dle možností zadavatele specifikován na konkrétní místo plnění (pracoviště). Zadavatel si vyhrazuje dle § 100 odst. 1 zákona právo nerealizovat celé předpokládané množství poptávaného plnění. Z takového rozhodnutí zadavatele nevzniká dodavateli právo k účtování jakýchkoliv odměn, smluvních pokut či náhrad škod, pokud není v zadávacích podmínkách stanoveno jinak.
Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH 1 000 000,00 Kč
Režim
Druh ZŘ Nákup v dynamickém nákupním systému
Hodnocení nabídek s využitím elektronické aukce Ne
Odpovědné zadávání Ne
Evidenční číslo VZ ve Věstníku
Hlavní místo plnění Středočeský kraj
Předmět CPV
  • Bloky
  • Diáře nebo osobní kalendáře
  • Tiskopisy
  • Sešity
  • Držáky na složky
  • Inkoustové výrobky
  • Nástěnky
  • Papír určený k tisku
Datum ukončení příjmu nabídek 29.06.2018 12:00:00
URL detailu veřejné zakázky https://ezak.ujf.cas.cz/dns00000004
Smlouva Dynamický nákupní systém na dodávky kancelářských potřeb 2018 -2020
Jedná se o veřejnou zakázku dělenou na části Ne
Jedná se o rámcovou dohodu Ne
Jedná se o zavedení DNS Ne
Dotovaná zakázka neuvedeno

Informace o zadavateli

Název Ústav jaderné fyziky AV ČR, v.v.i.
IČO 61389005
Adresa
Řež 130
25068 Husinec
Identifikátor profilu zadavatele ve VVZ 215143

Nahoru