Portál pro vhodné uveřejnění používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto Portálu s tím souhlasíte. Další informace

Váš prohlížeč byl detekován jako unknown . Pro bezchybnou funkčnost tohoto Portálu je vyžadován některý z následujících prohlížečů:

Optimalizace trati Český Těšín – Dětmarovice, část v km 332,200 -333,076

Výpis systémových zpráv

Datum uveřejnění 18.11.2014  
Datum zahájení zadávacího řízení 18.11.2014
Označení verze Aktuální  (29.04.2015 14:18:36)
Systémové číslo P14V00008178
Stav zakázka neukončena (Aktuální zadávací řízení)
Veřejné zakázky

Registrace DODAVATELE Registrovat se

Registrujte se ZDARMA v Centrální databázi dodavatelů pro informace o dalších veřejných zakázkách včetně těch, které nenajdete ve Věstníku VZ.


Informace o veřejné zakázce

Název zakázky Optimalizace trati Český Těšín – Dětmarovice, část v km 332,200 -333,076
Druh Stavební práce
Popis Účelem „Optimalizace trati“ je souhrn opatření, které kvalitativně zlepšují parametry trati – zejm. pak zavedení vyšší traťové rychlosti, dosažení traťové třídy zatížení na úroveň D4 UIC a zajištění prostorové průchodnosti na ložnou míru UIC GC při maximálním využití stávající vybudované technické a dopravní infrastruktury s minimálním záborem mimodrážních pozemků. Předmětem zakázky je liniová železniční stavba v rámci níž dojde k optimalizaci traťového úseku od km 332,200 do km 333,076 na rychlost 160 km/hod. Součástí stavby je i rekonstrukce stávajícího ocelového mostu o 4 polích přes řeku Olši. Vzhledem k navýšení traťové rychlosti na 160 km/hod a nevyhovujícímu stávajícímu stavu je nutná výměna nosné konstrukce za konstrukci s kolejovým ložem a VMP 3,0. Vzhledem k tomu, že stávající spodní stavba nevyhovuje šířkovým uspořádáním ani zatížitelností novým konstrukcím, bude také odstraněna. Je navržena výstavba nové spodní stavby a konstrukce v místě stávajícího mostu. Nově bude přemostění řešeno jako 2 jednokolejné mosty o třech polích o rozpětí 22+60+22 m. Vzhledem k šikmosti křížení a rozpětí polí je konstrukce navržena jako ocelový spojitý nosník s dolní mostovkou a prostředním polem vyztuženým obloukem. Spodní stavba je železobetonová založená na velkoprůměrových pilotách. Pro vlastní realizaci stavby je v km 332,0 navržena provizorní odbočka (dvojice kolejových spojek) s názvem „odbočka Olše“. Pro funkci odbočky bylo zapotřebí navrhnout provizorní kabelové zapojení (pro dočasné ovládání odbočky – zab. zař., sděl. zař. a NN) do žst. Karviná a do zast. Darkov. Zásadním požadavkem investora je zachování provozu železniční trati během stavby, stavební práce budou probíhat za provozu. Projekt stavby „Optimalizace trati Český Těšín – Dětmarovice, část v km 332,200 – 333,076“ (TEDE 2) byl zpracován s ohledem na připravený projekt stavby „velké“ optimalizace, tj. stavby „Optimalizace trati Český Těšín – Dětmarovice“ (TEDE 1).
Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH 270 422 000,00 Kč
Režim
Druh ZŘ Otevřené řízení
Hodnocení nabídek s využitím elektronické aukce Ne
Odpovědné zadávání Ne
Výsledek Uzavření jednorázové smlouvy
Evidenční číslo VZ ve Věstníku VZ 402124
Hlavní místo plnění Moravskoslezský kraj
Předmět CPV
  • Výstavba železničních mostů
  • Výstavba železnic
  • Železniční signalizace
Datum ukončení příjmu nabídek 27.01.2015 10:00:00
URL detailu veřejné zakázky http://www.vestnikverejnychzakazek.cz/cs/Form/Display/542792.
Jedná se o veřejnou zakázku dělenou na části Ne
Jedná se o rámcovou dohodu Ne
Jedná se o zavedení DNS Ne
Dotovaná zakázka neuvedeno

Informace o zadavateli

Název Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
IČO 70994234
Adresa
Dlážděná 1003
11000 Praha 1, Nové Město
Identifikátor profilu zadavatele ve VVZ 60053451

Nahoru