Portál pro vhodné uveřejnění používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto Portálu s tím souhlasíte. Další informace

Váš prohlížeč byl detekován jako unknown . Pro bezchybnou funkčnost tohoto Portálu je vyžadován některý z následujících prohlížečů:

ZRUŠENO Posílení zdegradovaných trámů mostu...

Výpis systémových zpráv

Upozornění: Zadávací řízení bylo zrušeno
Datum uveřejnění 29.03.2022  
Datum zrušení 12.04.2022
Datum zahájení zadávacího řízení 29.03.2022
Označení verze Aktuální  (13.04.2022 09:12:17)
Systémové číslo P22V00002169
Stav zakázka byla zrušena (Vyhodnocování)
Veřejné zakázky

Registrace DODAVATELE Registrovat se

Registrujte se ZDARMA v Centrální databázi dodavatelů pro informace o dalších veřejných zakázkách včetně těch, které nenajdete ve Věstníku VZ.


Informace o veřejné zakázce

Název zakázky ZRUŠENO Posílení zdegradovaných trámů mostu VS-05-ROM
Druh Stavební práce
Způsob odeslání výzvy k podání nabídek Bez odeslání výzvy nebo odeslání výzvy mimo systém
Popis Předmětem zakázky jsou stavební práce na akci: Posílení zdegradovaných trámů mostu VS-05-ROM.
Popis veřejné zakázky:
Statické zajištění NK mostu je navrženo pomocí 6 ocelových nosníků profilu IPN 400, ocel S235 kotvených do úložného prahu spodní stavby mostu. Pro těžký provoz je dále nutné odstranění chodníkového retardéru a zúžení provozu do jednoho pruhu středem mostu.
Napojení vozovky v místě retardéru nebude měnit současné výškové ani šířkové uspořádání komunikace.
V průběhu provádění statického zajištění trámové konstrukce bude silniční provoz přes most částečně omezen. Omezení provozu je vyvoláno stavebními úpravami chodníkového retardéru za mostem. Dále je vhodné omezit provoz na jeden zatěžovací pruh i při provádění statického zajištění trámové konstrukce. Provoz na MK se bude řídit dopravním značením.
Situaci dopravního značení a informativní cedule se zákazem vstupu zajistí zhotovitel stavby (zhotovitel statického zajištění).
Provizorní oprava NK mostu pomocí ocelových profilů:
Statické zajištění trámového mostu, bude provedeno pomocí ocel. profilů IPN 400. Tyto profily budou tvořit ztužující nosníky kotvené do žb. úložného prahu pomocí šroubu vlepených na epoxidovou maltu. Celkem bude osazeno 6 nosníků IPN 400, v každé mezeře mezi pojížděnými žb. trámy. Veškeré rozměry ocel. prvků jsou pouze orientační, nutno upravit dle skutečnosti na místě stavby. Vzniklé nepřesnosti mezi ocelovým nosníkem a podhledem žb. desky je nutno „vyklínovat“ plast maltou. Před osazením budou nosníky navařeny na kotevní plotnu o rozměrech 500/400/20 mm. Připojení nosníku k plotně bude provedeno pomocí koutového svaru a5 po obvodu nosníku. Kotevní plotna bude se stávající konstrukcí spojena pomocí 6 šroubů – záv. tyčí ø 24 mm. Kotevní šrouby budou vlepeny na hl. min. 250 mm.
Rozmístění šroubů je zřejmé z projektové dokumentace.
Protikorozní ochrana všech ocelových prvků bude provedena podle TKP 19. b – protikorozní ochrana ocelových mostů a konstrukcí, na životnost 30 let.
Osazení ocelových nosníků bude probíhat z pomocné konstrukce umístěné u každé opěry.
Před osazením nosníku je nutné řádně připravit dotykovou plochu (zbavení nečistot, zbavení zdegradovaných částí betonu a omítky atd.), poté nanést potřebné množství vyrovnávající plast malty a následně nosník osadit pomocí hydraulického nebo mechanického zvedacího zařízení. Následně lze nosník zakotvit pomocí spoj. prvků. Příklad pomocné konstrukce je řešen ve výkresové části.
Pro zachování silničního provozu jsou stavební práce rozděleny na 2 ucelená stavební etapy.
Jednotlivé etapy stavebních prací rozdělují mostní konstrukci na poloviny se zachováním jízdního pruhu min. šířce 2,75m.
Postup výstavby:
• Příprava území, přesné vytyčení stávajících inženýrských sítí
• Zhotovení provizorního dopravního značení pro 1. etapu
• Zamezení přístupu veřejnosti na pozemky v obvodu stavby (oplocení)
• Montáž pomocné konstrukce pod mostem
• Fréz vozovky a odstranění zvýšeného pruhu pro chodce v pravém jízdním pruhu
• Osazení a přikotvení podpůrné konstrukce v pravé části mostu
• Pokládka konstrukční vrstvy vozovky
• Odstranění provizorního dopravního značení 1.etapy, osazení provizorního dopravního značení pro 2. etapu
• Převedení provozu na protilehlou stranu komunikace
• Fréz a odstranění zvýšeného pruhu pro chodce v levém jízdním pruhu
• Osazení a přikotvení podpůrné konstrukce v levé části mostu
• Pokládka nové vrstvy vozovky
• Odstranění pomocné konstrukce pod mostem
• Odstranění provizorního dopravního značení 2. etapy
• Převedení provozu na celou šířku komunikace
Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH 1 500 000,00 Kč
Režim
Druh ZŘ Veřejná zakázka malého rozsahu
Hodnocení nabídek s využitím elektronické aukce Ne
Odpovědné zadávání Ne
Výsledek Uzavření jednorázové smlouvy
Hlavní místo plnění Zlínský kraj
Předmět CPV
  • Demolice, příprava staveniště a odklizovací práce
Datum ukončení příjmu nabídek 08.04.2022 10:00:00
URL detailu veřejné zakázky neuvedeno
Jedná se o veřejnou zakázku dělenou na části Ne
Jedná se o rámcovou dohodu Ne
Jedná se o zavedení DNS Ne
Dotovaná zakázka neuvedeno

Informace o zadavateli

Název Město Vsetín
IČO 00304450
Adresa
Svárov 1080
75524 Vsetín
Identifikátor profilu zadavatele ve VVZ 60056921

Nahoru