Portál pro vhodné uveřejnění používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto Portálu s tím souhlasíte. Další informace

Váš prohlížeč byl detekován jako unknown . Pro bezchybnou funkčnost tohoto Portálu je vyžadován některý z následujících prohlížečů:

Rekonstrukce mostu v km 56,722 trati Horní Cerekev - Tábor

Výpis systémových zpráv

Datum uveřejnění 01.09.2014  
Datum zahájení zadávacího řízení 29.08.2014
Označení verze Aktuální  (10.09.2014 13:12:20)
Systémové číslo P14V00005723
Stav zakázka byla zadána (Plnění smlouvy)
Veřejné zakázky

Registrace DODAVATELE Registrovat se

Registrujte se ZDARMA v Centrální databázi dodavatelů pro informace o dalších veřejných zakázkách včetně těch, které nenajdete ve Věstníku VZ.


Informace o veřejné zakázce

Název zakázky Rekonstrukce mostu v km 56,722 trati Horní Cerekev - Tábor
Druh Stavební práce
Popis Obsahem stavby je rekonstrukce kamenného viaduktu v km 56,722 na jednokolejné trati Horní Cerekev - Tábor. Cílem této rekonstrukce je odstranění špatného stavebnětechnického stavu mostu, kvůli kterému byla na mostě zavedena pomalá jízda. Dalším aspektem této investice je zvýšení bezpečnosti na tomto více jak 100 let starém mostě, kde mostní průjezdní průřez je pro obsluhu dráhy úzký a tudíž nebezpečný. Jeho šířka je poplatná době, kdy se tato trať stavěla, a platily jiné normativy, než jsou dnes. Železniční most převádí jednokolejnou neelektrifikovanou trať přes volný terén, nezpevněné cesty a Chýnovský potok. Jedná se o klenutý kamenný most o devíti polích, který je postaven z jemnozrnné žuly spojené vápennou maltou. Viadukt sleduje průběh osy koleje. Trať je částečně v přímé, na mostě přechází v přechodnici. Směrem k Táboru klesá se sklonem cca 19 ‰.
Délka mostu činí 135,5 m. Max. výška nivelety nad okolním terénem je 26,6 m. Nosnou konstrukci tvoří 9 žulových půlkruhových kleneb o světlosti 7x12 m a 2x8 m. Spodní stavba sestává ze dvou opěr a osmi pilířů, vesměs ze žulového nepravidelného lomového kamene. Most byl postaven v roce 1888, v průběhu doby nejsou zaznamenány úpravy mostu. Celkový stav mostu je po stavební stránce hodnocen revizní zprávou z roku 2012 jako K2/S2. Zdivo pilířů má vypadané spárování, přes nefunkční hydroizolaci prosakuje klenbami voda, která vytváří nežádoucí vápenné výluhy. Zábradlí je po celé délce mostu na obou stranách rzivé, sloupky jsou v místě styku s kamenem oslabeny korozí. Madla zábradlí jsou na několika místech mostu poškozeny pádem vzrostlých stromů, které se nacházejí v bezprostřední blízkosti mostu. Kamenné římsy jsou místy poškozené, jednotlivé kameny jsou popraskané, spárování pod římsou se vydroluje. Horní plochy jsou z části překryté zeminou a štěrkem ze štěrkového lože, místy až na výšku 200 mm. Most svými parametry nevyhovuje současnému železničnímu provozu. Zejména se jedná o problematickou prostorovou průchodnost – v celé délce mostu je VMP menší než 2,2. S ohledem na charakter trati a typ mostu se neuvažuje s mechanizací pro čištění kolejového lože. Rekonstruovaný mostní objekt bude splňovat všechny investorem požadované prostorové i zátěžové parametry. Po rekonstrukci bude na mostě opětovně zavedena původní rychlost 70 km/h.
Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH 21 549 000,00 Kč
Režim
Druh ZŘ Otevřené řízení
Hodnocení nabídek s využitím elektronické aukce Ne
Odpovědné zadávání Ne
Výsledek Uzavření jednorázové smlouvy
Evidenční číslo VZ ve Věstníku 495880
Hlavní místo plnění Jihočeský kraj
Předmět CPV
  • Výstavba železničních mostů
  • Výstavba železnic
Datum ukončení příjmu nabídek 13.10.2014 10:00:00
URL detailu veřejné zakázky neuvedeno
Jedná se o veřejnou zakázku dělenou na části Ne
Jedná se o rámcovou dohodu Ne
Jedná se o zavedení DNS Ne
Dotovaná zakázka neuvedeno

Informace o zadavateli

Název Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
IČO 70994234
Adresa
Dlážděná 1003
11000 Praha 1, Nové Město
Identifikátor profilu zadavatele ve VVZ 60053451

Nahoru