Portál pro vhodné uveřejnění používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto Portálu s tím souhlasíte. Další informace

Váš prohlížeč byl detekován jako unknown . Pro bezchybnou funkčnost tohoto Portálu je vyžadován některý z následujících prohlížečů:

Rekonstrukce trati Praha Smíchov (mimo) - Rudná...

Výpis systémových zpráv

Datum uveřejnění 23.05.2014  
Datum zahájení zadávacího řízení 22.05.2014
Označení verze Aktuální  (03.11.2014 08:39:21)
Systémové číslo P14V00002801
Stav zakázka byla zadána (Plnění smlouvy)
Veřejné zakázky

Registrace DODAVATELE Registrovat se

Registrujte se ZDARMA v Centrální databázi dodavatelů pro informace o dalších veřejných zakázkách včetně těch, které nenajdete ve Věstníku VZ.


Informace o veřejné zakázce

Název zakázky Rekonstrukce trati Praha Smíchov (mimo) - Rudná - Beroun (mimo)
Druh Stavební práce
Popis Předmětem veřejné zakázky je stavba „Rekonstrukce trati Praha Smíchov (mimo) – Rudná – Beroun (mimo)“, charakter stavby - liniová stavba, rekonstrukce železniční trati.
Železniční trať Praha-Smíchov – Rudná u Prahy – Beroun, dle tabulek traťových poměrů označená číslem 520A, dle knižního jízdního řádu označená číslem 173, je jednokolejná, neelektrifikovaná trať, zařazená do kategorie regionální dráhy. Délka celé tratě činí 32,683 km. Trať je vedena převážně v náročném terénu, což se projevuje v nepříznivých sklonových a směrových parametrech trati.
Trať má v blízké době sloužit jako odklonová trať při výlukách na trati č. 171 Praha-Smíchov – Dobřichovice – Beroun spojených se stavebními činnostmi při modernizaci tohoto úseku. Zároveň je třeba na řešené trati zachovat provoz stávající příměstské dopravy a vytvořit podmínky pro jeho výhledové rozšíření.
Špičková propustnost trati kvůli dlouhému mezistaničnímu úseku Praha-Smíchov – Praha-Řeporyje dosahuje hodnoty nš = 4 vlaky/hod, přičemž její využití je během dopravních špiček K = 100 %. Trať tedy v současnosti nenabízí kapacitu pro odklonovou vozbu bez narušení stávající příměstské dopravy. Bylo proto navrženo zřízení nové výhybny Praha-Hlubočepy v místě stejnojmenné bývalé stanice a dnešní zastávky. Dále jsou navrženy úpravy geometrické polohy koleje v mezistaničních úsecích a tím zvýšení rychlostního profilu V a zavedení rychlostního profilu V130. V důsledku toho je v úseku Praha-Smíchov – Nučice zvýšena špičková propustnost tratě na nš = 6 vlaků/hod, což umožňuje provoz odklonové vozby v rozsahu 1 pár vlaků za dvě hodiny a také výhledové snížení intervalu příměstské dopravy na 20 minut.
Ve všech stanicích jsou navržena nová nástupiště s výškou nástupní hrany 550 mm nad TK. Kolejiště je redukováno na základě posouzení postradatelnosti. Zábrzdná vzdálenost na celé trati se sjednocuje na 700 m. Nejvyšší traťová rychlost se v úseku Praha-Řeporyje – Rudná u Prahy zvyšuje na 80 km/h, v ostatních úsecích je odstraněna většina rychlostních propadů a zvýšena traťová rychlost o 5–15 km/h.
Na trati bude instalováno nové zabezpečovací zařízení třetí kategorie s dálkovým ovládáním z dispečerského pracoviště v Berouně (ve výhledu z CDP Praha).
Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH 650 677 000,00 Kč
Režim
Druh ZŘ Otevřené řízení
Hodnocení nabídek s využitím elektronické aukce Ne
Odpovědné zadávání Ne
Výsledek Uzavření jednorázové smlouvy
Evidenční číslo VZ ve Věstníku 488352
Hlavní místo plnění ČESKÁ REPUBLIKA
Předmět CPV
  • Výstavba železnic
Datum ukončení příjmu nabídek 25.08.2014 09:00:00
URL detailu veřejné zakázky neuvedeno
Jedná se o veřejnou zakázku dělenou na části Ne
Jedná se o rámcovou dohodu Ne
Jedná se o zavedení DNS Ne
Dotovaná zakázka neuvedeno

Informace o zadavateli

Název Správa železniční dopravní cesty, státní organizace
IČO 70994234
Adresa
Dlážděná 1003
11000 Praha 1, Nové Město
Identifikátor profilu zadavatele ve VVZ 60053451

Nahoru