Výpis systémových zpráv
Datum uveřejnění | 23.09.2014 | |
---|---|---|
Datum zahájení zadávacího řízení | 22.09.2014 | |
Označení verze | Aktuální (01.04.2015 08:20:21) | |
Systémové číslo | P14V00006484 | |
Stav | zakázka byla zadána (Plnění smlouvy) |
Informace o veřejné zakázce
Název zakázky | Rekonstrukce zabezpečovacího zařízení žst. Lovosice |
---|---|
Druh | Stavební práce |
Popis | Předmětem veřejné zakázky je realizace stavby „Rekonstrukce zabezpečovacího zařízení žst. Lovosice“, charakter stavby - rekonstrukce železniční stanice. Jedná se o rekonstrukci staničního zabezpečovacího zařízení a tří traťových zabezpečovacích zařízení. Hlavním cílem stavby je náhrada stávajícího sovětského zabezpečovacího zařízení z roku 1972, které je již za hranicí své životnosti a jedná se o poslední zařízení svého typu na I. TŽK. V rámci stavby bude nahrazeno novým elektronickým staničním zabezpečovacím zařízením 3. kategorie, které bude umístěno do nové technologické budovy. Nové zabezpečovací zařízení bude připraveno pro nasazení dálkového ovládání z CDP Praha a pro instalaci ETCS L2. Rovněž na zaústěných regionálních tratích (Lovosice – Čížkovice, Lovosice – Chotiměř a Lovosice – Žalhostice) dojde k náhradě traťových zabezpečovacích zařízení za nová, typu automatické hradlo. V rámci stavby dojde ke snesení částí kolejí, které se v minulosti využívaly pro odstav lokomotiv, či rozsáhlé manipulace, které se v současnosti již neprovádějí. Jedná se například o svážný pahrbek, který je v současnosti již pouze sporadicky využíván, vzhledem k tomu, že většina zátěže je tvořena vozy, které přes pahrbek nelze řadit. Díky snesení pahrbku dojde ke snesení kolejových spojek, které zajišťovaly jeho objíždění a zároveň objíždění výtažné koleje. V nákladovém nádraží dojde ke snesení výhybek, které zůstaly jako pozůstatky při minulých úpravách kolejiště a byly ponechány, aby nedošlo k zásahům do SZZ. V bývalých směrových kolejích dojde ke snesení jedné koleje č. 123 vzhledem k její možné postradatelnosti a tím dojde k odpojení části kolejiště, které nebude potřeba zapojovat do nového SZZ a zároveň dojde k vytvoření prostoru pro hlavní kabelovou trasu. V osobním nádraží, dojde ke snesení dvojitých kolejových spojek u 4. nástupiště, kde v minulosti probíhalo objíždění souprav osobních vlaků. V rámci stavby dojde i ke zřízení nových kolejových spojek. Tyto kolejové spojky budou zrealizovány u nástupiště č.2 na pražském zhlaví a u nástupiště č.3 na ústeckém zhlaví. Tyto kolejové spojky umožní přímý vjezd z vedlejších tratí k ostrovním nástupištím, která jsou u hlavní koleje a umožní přestup formou hrana-hrana, což zefektivní železniční dopravu (zkrácení přestupních vazeb a pobytu vlaku ve stanici, včetně vyššího pohodlí cestujícím - především vazba Litoměřice-Ústí n.L.). Vjezd ze směru od Žalhostic bude umožněn rychlostí 80 km/h. |
Předpokládaná hodnota v Kč bez DPH | 598 538 000,00 Kč |
Režim | |
Druh ZŘ | Otevřené řízení |
Hodnocení nabídek s využitím elektronické aukce | Ne |
Odpovědné zadávání | Ne |
Výsledek | Uzavření jednorázové smlouvy |
Evidenční číslo VZ ve Věstníku | 497686 |
Hlavní místo plnění | ČESKÁ REPUBLIKA |
Předmět CPV |
|
Datum ukončení příjmu nabídek | 12.12.2014 09:00:00 |
URL detailu veřejné zakázky | neuvedeno |
Jedná se o veřejnou zakázku dělenou na části | Ne |
Jedná se o rámcovou dohodu | Ne |
Jedná se o zavedení DNS | Ne |
Dotovaná zakázka | neuvedeno |
Informace o zadavateli
Název | Správa železniční dopravní cesty, státní organizace |
---|---|
IČO | 70994234 |
Adresa |
Dlážděná 1003
11000 Praha 1, Nové Město
|
Identifikátor profilu zadavatele ve VVZ | 60053451 |